MEET MY BABYDADDY!

13 926
371
 
Hii babesss! I finally filmed a video with baby e's daddy hehe. This was definitely out of the ordinary for him, but I hope you guys like it! :)
WATCH MY LATEST VIDEO!
cnmind.info/shi-pin/gonPraKDlXStl5E.html
FOLLOW ME ON MY SOCIAL MEDIAS.
Instagram
instagram.com/elsyguevara
Twitter
twitter.com/elsyguevara
Snapchat
elsyelizabeth.
E's Instagram.
instagram.com/elijah_gates15
Follow for OOTDs.
instagram.com/ootdfash
Lashes im always wearing.
www.thelashbarla.com
See you guys in my next bideooo!
持续时间: 25:52

评论

Taisha Torres
Taisha Torres - 6 小时 前
Too cute 😍❤️
bilishu aliss
bilishu aliss - 6 小时 前
don’t put him on social media if he doesn’t like it , i would respect it, honestly it’s the best. especially bc ur big on social media :) but love you guys together ! reserved is the b
Melanny Perez
Melanny Perez - 6 小时 前
Elijah is tres cousin??🤔
All the vibes
All the vibes - 6 小时 前
💕💕
Yami Lovos
Yami Lovos - 8 小时 前
I love herrrrrr!
bilishu aliss
bilishu aliss - 6 小时 前
I wish i win the giveaway
Jacky S
Jacky S - 8 小时 前
Cutest Couple 🥰🥰🥰🥰
Melanie Mendez
Melanie Mendez - 8 小时 前
22:54 the way they look at each other 🥺
Susie Castro
Susie Castro - 8 小时 前
I love your top !!!
Annabelle Smith
Annabelle Smith - 9 小时 前
I can’t wait to see alondra be a auntie :) Cashapp is $ annabee28
NanaInWonderland
NanaInWonderland - 9 小时 前
Wow. This video made me subscribe. You both seem like such sweet hearts. Congrats you two 💕 May God continue to bless your sweet little loving family
Destiny Benavidez
Destiny Benavidez - 9 小时 前
$Aroseforyouu
Melanie V
Melanie V - 10 小时 前
🥰
Jessie_jaye
Jessie_jaye - 10 小时 前
Sooo beautiful and how genuine the video went. Saw a different side of you and it’s great!
Monavannahtv
Monavannahtv - 10 小时 前
Can't wait to see this beautiful baby and alo be a tía 😍😍 cashapp: $hmoneymo
Diana Nunez
Diana Nunez - 10 小时 前
The cutest! 🙌🏼✨ lol on meee thoe I really thought I was going deaf $dianasoledad19
Denesa Garcilazo
Denesa Garcilazo - 11 小时 前
Where’s your microphone Elsy!?!. Y’all both need one now 😂❤️ I love that your happy 😊!
Klearsi Onofre
Klearsi Onofre - 11 小时 前
No genuine connection Lik it was deff a one night stand
Klearsi Onofre
Klearsi Onofre - 11 小时 前
He seems uncomfortable and immature
Klearsi Onofre
Klearsi Onofre - 11 小时 前
All he talks about is her head
Hitesh Kahlon
Hitesh Kahlon - 11 小时 前
I wish i win the giveaway
Alejandra Jimenez
Alejandra Jimenez - 11 小时 前
Omg yes Elsy! He’s amazing and you guys are perfect 😩😭❤️
Yabbadabbado
Yabbadabbado - 12 小时 前
Hope you two are isolating together and he’s not visiting? Since there is a killer virus and you’re pregnant?
Pablo Martinez
Pablo Martinez - 12 小时 前
Yeah ok Elsy you talk low and he talks low you found your marido jajajajaja bitch where is the microphone I can’t hear shit like ugh me desespera and like it makes me mad
Julianna Cortes
Julianna Cortes - 12 小时 前
alright but the main question o one asked was how long they have been together for ?
Dani Gonzalez
Dani Gonzalez - 12 小时 前
Y’all talk so low😩
Sarai Lopez
Sarai Lopez - 12 小时 前
We need that frozen microphone thingy right about now you guys talk too low 😂 love you tho 😂💕
Teresa Romero
Teresa Romero - 12 小时 前
Are yall gonna have a baby bump photoshoot
D4RKY SO ST1NKY
D4RKY SO ST1NKY - 12 小时 前
just found out elijah is related to tre and if you guys didn’t catch it when they bring up Benny n Alo he says I’m still “team tee”
P. Luna
P. Luna - 12 小时 前
Baby about to come out silent crying
Andrea Arambula
Andrea Arambula - 12 小时 前
I love the way you both love each other and love your relationship despite the obstacles that occurred ! ❤️ I am so happy for you Elsy. I also love how your hair looks 😍 $yeyitaa21
Summer Alrouhani
Summer Alrouhani - 12 小时 前
That’s just my baby daddy
elisabeth galvan
elisabeth galvan - 13 小时 前
Meeeeee I’m so broke but I love your videos thoo
Monique Kim
Monique Kim - 13 小时 前
Awww so cute 🥺
Jocelyn Solorzano
Jocelyn Solorzano - 13 小时 前
His response are so sweet and funny. I really hope everything goes well between yall. So excited to meet baby E . Cant wait for her to get here. Much love to you and your family.
$ mariejocelyn12
marligurl101
marligurl101 - 13 小时 前
She’s literally such a pure human being
$marligurl101
Stunna Booboo
Stunna Booboo - 13 小时 前
Y’alls relationship has hella chemistry I can see y’all having a family together and everything everyone on here talking shit just mad lmao
Chantal Ortiz
Chantal Ortiz - 13 小时 前
He most def def not it or the one. Just because your pregnant doesn’t mean you have to be with that person. Take it slow. Elsey is so responsible and career orientated/successful she needs that perfect piece of the puzzle.
VivaOssana
VivaOssana - 14 小时 前
I love your hair that way 😍😍
Rebeca Hernandez
Rebeca Hernandez - 14 小时 前
He said he’s team TEA. I’m team BAE lol
Edith Jimenez
Edith Jimenez - 15 小时 前
Omg finally 😭
Millie Doshi
Millie Doshi - 15 小时 前
T: Tre - E: Elsy - A: Alondra = TEA
No shade here! Why can’t y’all just be happy that they’re happy!! I swear some people always be trying to fish out something negative from every situation smh 🤦🏽‍♀️
Deya Vlogs
Deya Vlogs - 15 小时 前
You guys are me whispering!!!! lol
Brian Djordjevic
Brian Djordjevic - 15 小时 前
Stop yelling at me
alexis lezama
alexis lezama - 16 小时 前
Y’all so cute!!! Omg I loveee🥺🥺🥺❤️
Kristal. YouTube Rivera
Kristal. YouTube Rivera - 16 小时 前
Watching video.
Kristal. YouTube Rivera
Kristal. YouTube Rivera - 15 小时 前
Congrats happy
Christina Pauls
Christina Pauls - 16 小时 前
😩😩 this was so cute! Aw so happy for you both!! 🥺♥️♥️ $CPaulsx
Yareil Vivar
Yareil Vivar - 16 小时 前
Can wait to see the baby soon. So excited for y’all and I am so happy for the new baby girl coming.
Jizelle Rocha
Jizelle Rocha - 16 小时 前
I feel like ur baby’s name will be Elizabeth
Jennyfer Ramos
Jennyfer Ramos - 16 小时 前
❤️❤️❤️❤️
Maria Mojica
Maria Mojica - 16 小时 前
He stays looking at you like he’s about to rip your clothes off lmao he’s just waiting for the video to end to get it in 😂
MAMACITA G
MAMACITA G - 17 小时 前
If I was living next to y’all I would forget y’all even live there lol I would be like they r so quiet I forget they live there !
Jenny Quizhpi
Jenny Quizhpi - 17 小时 前
mfff cute
❤️
Natalia Valadez
Natalia Valadez - 17 小时 前
Something feels off but I just hope Elijah always treats her like a queen
Nelly
Nelly - 17 小时 前
he makes her look bad 🙄 Even my man is telling me “Why would he say that” lmao
Daniela Cabrona
Daniela Cabrona - 17 小时 前
Love that yall kept it real af 💜 $danicardona
luz viorato
luz viorato - 17 小时 前
Done bbyg :* $luzannita
Heidyy Gonzalezz
Heidyy Gonzalezz - 18 小时 前
I love baby girl 💗
Heidyy Gonzalezz
Heidyy Gonzalezz - 18 小时 前
I’m super late on this lol sorry
Vanessa Rosas
Vanessa Rosas - 18 小时 前
They both be whispering lmao
Kiria Fuentes
Kiria Fuentes - 18 小时 前
$kiriafuentes 😭
JESSIFITMA
JESSIFITMA - 18 小时 前
❤️❤️❤️
C Duran
C Duran - 18 小时 前
Baby girl can you buy a mic
ED D
ED D - 18 小时 前
This is the most awkward relationship they don’t seem comfortable with eachother at all
Shauka Hodan
Shauka Hodan - 18 小时 前
I hope she’s not manipulative and I hope he treats her right.
Alondra Vargas
Alondra Vargas - 18 小时 前
They don’t even like each other😬yikes
ED D
ED D - 18 小时 前
finna be the quietest household
Shauka Hodan
Shauka Hodan - 18 小时 前
HES so cute WOWWWWW GET IT
A 9
A 9 - 18 小时 前
$Scorpianaa
Nadia Martinez
Nadia Martinez - 18 小时 前
I’m dead how they give each other half way kisses 😭 there such a cute laid back couple so cute 😢
Princess Ale
Princess Ale - 19 小时 前
“First Time He Stayed Over, He Never Left”
Hahahaha that’s meeeeeee with my baby daddy 😂😂
Happily together 8 yrs now ❤️❤️❤️❤️
$mjmale
G
G - 19 小时 前
He looks like the ice age baby and the baby ain’t even real LMFAOOOO
Jessie A
Jessie A - 19 小时 前
Wow throughout this whole video I was like they’re both very soft spoken!
Lizeth Giron
Lizeth Giron - 19 小时 前
You’re literally so beautiful 😍
stefany ramirez
stefany ramirez - 19 小时 前
Okay everyone needs to stop w the negative comments this is probably the reason they didn’t want to show their relationship to the public because someone always have something negative to say. They both have clarified he is shy! How would you guys feel if you filmed a video w someone big knowing there will be so many people watching you and judging every single thing about you! 🙄.
Anna Thep
Anna Thep - 19 小时 前
So happy for you 💕 $annathep
Estefany Meza
Estefany Meza - 20 小时 前
He looks a lot like tres mom !!!
Hello Lovely
Hello Lovely - 20 小时 前
I’m not trying to be negative but I mean if you’re not using protection and know you can get her pregnant why’d you react like that and leave to think about how you got someone pregnant ..🥴 I mean..if you weren’t ready he shouldn’t have been leading her on saying to have kids just my opinion
Kimberly Delgado
Kimberly Delgado - 20 小时 前
I don’t like that guy who the fuck says “she has a big ass head” over and over like we get it dude instead of saying your beautiful (which you are elsy) love you sm and keep your head up you will be an amazing mommy to your babygirl 💕🥰
Hello Lovely
Hello Lovely - 20 小时 前
I am the exact same way about cutting people off real quick! It’s not just about trust issues, I just don’t like to invest my time or energy in people who can’t keep their end of the bargain 🥴
TheShortyy001
TheShortyy001 - 20 小时 前
These comments have me dead lmfaooo definitely are meant for each other 😂 her daughter about to be whispering too💀😂 at least she wont be crying so loud lol
Angiee Arriaga
Angiee Arriaga - 20 小时 前
Ugh you guys are so cute 🥺 Best wishes in your relationship, can’t wait to see your baby!💘 $angelicarriaga
下一个